CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 1 November 2011

. . Final !

Assalammulaikum semua . . heee ~
oky . post kali nie aku juz nak story pasal Final Exam aku n kawan-kawan aku :)

jam sekarang da menunjukkan pukul 10.00 malam , 
sepatutnya la kan . aku kene stdy untuk paper bi esok..
tapi , tengokla.. ape yg aku buat ? ? memblogging plak kan ??
HAHAHAHAH. ape nak jadi la anak En.Amran ngn Pn. Saleha nie kan..
huhuhu. jap lagi aku stady k.. nak update blog jap.. jap je..... :)

ari nie first day aku exam. tadi subjek color theory.
oky la. alhamdullilah.. aku boleh jwab..hehehe. soalan nyer sebiji macam soalan exam tahun lepas taw !
huhh ! naseb baik la pagi tadi aku tergerak nak bace soalan 2..
so , agak senang jugak la aku menjawab tadi :))
lega . . . . ^_-
da la aku orang yang ke 2 last kuar mase exam tadi . hahaha
gegel x gegel la kan bile tengok semua da kuar..
tinggal aku ngn teyka je yang belom kuar lagi..
kelam kabut aku mewarna..heheheheh
aku memang plan nak kuar lambat . sebab tu la aku wat relak2..tpi , bile tengok semua da kuar . da jadi tak keruan la aku . . haha sir khairil plak makin takut2 kan aku.. hahaha
 bile da siap . legaa rasanyer ......

da nak abis eexam nie makin best plak duk sini..
aku ade kawan-kawan yang memang TERBAIK ! huhuhu
best giler la.. makan same-same . mandi same-same , tidur same-same ,
semua same-same.. untung aku dapat kawan mcm diorang .
t bile da cuti sem mesti rnduu kat diorang..
:)
TERIMA KASIH shila , tieha , ieka , atien , kak anna , kak lolly , hani , teyka , faiqa , dan semuanya la. kerana sudi membuat kan hari-hari La Dolce Ameyra penuh dengan keceriaan :))





^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-