CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 28 Oktober 2012

BACK !!!!

erkk Assalammualaikum semuanya !!!!
hewhew . hai blog yang dah berlapuk , dah bersawang dah segala galanya =='
dah lama sangat kan tak menaip kat dalam blog nie. lalala ~
err act malas malas dan malas . hahaha . 
bukan malas tapi sebab banyak sangat cerita yang nak di tulis sampai tak tertulis . 
last2 tak tulis pape pongg . hewhew

oke , now dah penghujung sem 3 . esok FINAL EXAM . aku ? aku ? aku tengah buat apa ?
adakah aku study ? adakah ? hahaha
jawapan nya..... aku sedang menaip naip di blog ini . arghhhhh!!
kenapa tak study ? sebab . sebab... hmm MALAS .
haihh myra,myra,,myra..... :(
oke la oke la . lepas ini aku study yee :)

oke , kenapa tiba tiba aku nak jenguk blog nie ? 
mesti korang pelikkan ? lalala ~
sejak....sejak......sejak aku terpilih antara TOP 3 dalam pencarian SuriaRashid Model Hijab Contest :D
hakhakhak . dengar macam poyo kan ? macam kelakar. hehehe
tapi aku betul2 tak menyangka ini semua berlaku :')
Alhamdulillah .
kalau tak menang pon tak pelahh . sekurang kurang nya aku dah terpilih dalam TOP 3.
First time in my life taw. lalalala ~
and my bebehh Haini pongg terpilih juga taw. kteorang betul2 tak sangka. padahal kteorang cuma 
cuba cuba sahaja. tapi betul2 tak sangka :D
sejak dah bertudung nie , alhamdulillah semua nya berjalan dengan lancar setakat ini .
walaupon final project aku berterabur tapi aku tetap hadapi dengan senyuman dan juga gelak ketawa bersama mereka dan mereka.
hewhewhew <3




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-