CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 15 Oktober 2011

. . .

 :(
minggu nie aku xalek jb pon . sebab mggu depan da start stdy week b4 final..
so , aku wat keputusan nak alek jb minggu depan je la...
lagipon aku nga pokai giler2 nie taw.. :(
duit da xde da . kering kontang..
aku xmakan lagi nie dari pagi.
habis ? nak makan ape ? ermmm.. megi pon da abis.. stok makanan aku sume da abis..hurmm...
xtawu nak makan ape da... terpksela aku diet smpai ke malam nanti..
xsabar nak alek jb mggu depan..mggu depan aku alek uma abah aku kat kempas..
da lame xalek uma abah.. rndu kt abah, mama ngan aimim..

syameer ? ermmm... hari2 aku rndu die , walaupon hari2 aku dengar suara die..
tapi , sekarang..... die asyik busy je.. ermmm...
ble malam je mesti dapat cakap jap je..
sebab die ngntuk.. penat die kate... ermmm.. aku pon suh je la die tido.. walaupon aku nak bebual nagn die lagi.. tapi, nak wat camne kan.. drpd t aku cakap sorang2 , baik aku suh die tido je...
ermmm.. pas2 , ari sabtu pon die busy.. die tolong abg ipar die wat keje.. keje ape ntah.. lupe la..
ermmm... dari pagi aku tepon die xagkat.. die busy... xpela..aku faham..
emm.. aku sunyi sebenarnye.. nak bebual ngn die.... :'(
nak tggu malam lambat . t malam pon dapat cakap jap je.. mesti die nak tido coz penat..
ermmm... makin lame makin jauh  rsenyer aku ngn die...
xmcm dulu lagi . . . 




i miss him soo damn much . . . 
<3








^_^




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-