CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 17 Oktober 2011

. . Speaking Test !!!

ok fine ! hari nie aku ade speaking test.. peh ! gentar tak gentar la kan... da la aku pndai sgt kan speaking.. hahaha merepek pndai ar kot.. elak aku tersengih2 je nanti mase speaking test....hahahaha..kalau senyap je kosong la markah aku jawabnyer... aduyaii... xnak !!! xpela... aku try sdye upaya aku.. buat yang aku mampu je la kan...huhuhuhu.. pas 2 ptotnyer sekarang nie aku ade presentation... tapi , madam xmuncul2 pon dari tadi.. mane tah... hurmmm... da excited kot nak membebel kat depan...hahahaha..da pkai lawa2 kot...hahahaha.. ape seyh.. ape pon xbleyh la kan.,, yup ! minggu nie mmg busy giler.. sume assignment kene antar mggu nie.. yela.. mggu ni last.. sblom stdy week...pastue FINAL EXAM !! yeahh !! tamat sudah semester satu aku.... :)
gud luck for FINAL EXAMINATION La Dolce Ameyra..........







^_^

1 ulasan:

suara-suara ^_-