CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 15 Januari 2012

. . damn it !!

Salam :)
ok2 . da lame kan xdengar citer aku dengan si 'Mr . S' aku tue kan ??
act , aku bukan xnak post , tapi , xde ape ynag nak di post . klu post pon benda yang boleh buat aku sakit jiwa aje . owhh . thanks la coz da buat aku sakit jiwa . <aku hargai sangat2>  :))
ok . aku dengan dia ??? makin jauh kot .
lepas dia abis stady kat giatmara , dia terus keje dengan abang ipar dia buat welding . 
and then . kteorang terus makin jauh . da jarang giler kot contact .
WAHAHAHA XD . aku memamng suke sangat jadi tunggul <3
bukan aku xfaham keje dia . tapi , entahla .. dia pon kene faham aku jugak kot . 
kadang-kadang tue sekali je dapat tpon dia . :(
kalau dulu . peh , kalau boleh nak dengar suara aku setiap mase ! !
perubahan yang sangat-sangat. . . . . . . . entah ! suprise untuk aku dari dia :) tQ sayang <3<3<3
maybe dia bosan kot . tapi , nape aku xbosan ek ??
aku ngadu kat mokde , makngah .. tapi , diorang cakap ' emm . dia bz kot ..xpela...'
ok fine . aku faham dia bz . kadang2 aku boleh time . tapi , kadang2 aku sakit jiwa ! arrrgggghhhhh !!!
wat ever :(
bila dia da jadi cam tue . mula la dalam kepale otak aku nie fikir yang bukan-bukan .
DAMN IT !! xsuka kot aku...
( terlepas geram )
but . aku tetap cuba untuk 'be cool' :))
xde ape kot . xmengharap sangat . tapi , sedih .. macam sama je ...
memang nasib aku kot kene macam nie . :)
it's ok . aku cuma boleh doakan yang terbaik je untuk aku dengan dia 
kalau ade . ade la .. kalau xde .. nak buat cam ne kan .. =)



*REDHA itu IKHLAS . PASRAH itu MENYERAH :)


^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-