CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 11 Januari 2012

. . New :)

okey :) Salam semua kat uoll"s :D
memang da lame giler kan xupdate belog nie =_="
peh ! da belapuk da >><< heee ~
ok . juz nak cakap . aku da Sem 2 da kat Kolej Poly-Tech Mara Batu Pahat nie :) 
kejap je kan . pejam celik pejam celik da 19 tahun da aku . ( xpecaye taw ) da tua kot ! wahaha . tapi , tak tinggi2 pon . cume makin temok ade la kan.. isshhh !! 
so , azam tahun baru nie nak diet . hehehe ( nak berat mase form5 -40kg- )
sem baru ni nampak macam susah je subjek nyer .ok la tu .. mencabar sikit . hehehe
ok ! nak gtau . aku da tawu da pointer aku bape .....
hehehe . xde la bad sangat . ok la.. alhamdullilah :)
2.61 je.. huhu .. dapat jugak aku mohon MARA sem nie :))
pas tue , aku nak stdy hard lagi nak tingkatkan pointer aku .
aku nak dapatkan biasiswa utk stdy kat oversea . hehehe
mudah-mudahan kan . amin :)
ok . bilik baru :) roomate pon baru .. lagi best ! gila-gila pnyer orang . memang satu kepala kan XD
shila , ika ngn atien <3 ( SAYANG KORANG )
ok , class pon baru :) DCGD 2/3 ... best jugak la.. kawan-kawan baru . mule-mule memang macam xbiase . tapi lame-lame nanti insyaallah ok kot. tapi , tetap rindu DCGD 1/1 :'(
huhh ! bermula la kehidupan aku yang baru sebagai student sem 2 :))
harap-harap semuanya berjalan dengan lancar ..
amin :)





*ok , kali nie xde gambar nak letak . hehehe 



^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-