CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 14 April 2012

bufday . . :'D

SALAM .
err . hellooo hai hola dan sewaktu dengannyer . maaf la . dah bertahun tak update blog .
malas =='
haha . nie pon sepatutnye aku tengah busy buad assignment yang bertimbun2 tue . tapi tergerak pulak nak post kat blog nie . kesian blog aku nie ha . da bersarang2 dah . hahaha XD

oke . now aku nak citer pasal bufady aku  yang lepas . 30 Mac 2012 . ari jumaat :)
mula-mula aku nak story pasal citer happy dulu time bufday aku .
firstly aku nak ucap jutaan terima kasih aku kat kawan0kawan aku yang sudi buad kan aku suprise bufday untuk aku . memang suprise tahap giler . aku suka sangat-sangat . itu la pertama kali aku dapat suprise bufday party . walaupun x seglam bufday2 party yang lain . tapi aku betul2 rase terharu sangat sampai melalak aku ngan korang sebab sudi luangkan masa korang untuk sambut bufday aku :')
thankss a lot KAWAN :'D
aku akan ingat semua kenangan itu sampai aku da tak ade lagi dalm dunia nie .
-
-
-
-
-
-















HAHAHA . korang memang best and gempak giler arr . hehe
sayang korang sngat2 :')



lepas da huhahuha ngn kawan-kawan . hmmmm
ade jugak citer sedih mase bufday aku tahun nie . setiap kali bufday mesti ade terselit citer sedih .
aku betul-betul xsuka .
orang yang harap dia akan jadi orang yang pertama wish bufday aku rupa-rupanya dia LUPA bufday aku . aku betul tersentap . aku betul sedih . xsangka kot dia lupa . satu malam aku tunggu dia tepon dengan harapan dia wishh . tapi hampeh . lupa lagi ade la . geram je aku .
nak tau dia cakap ape? ' orang bukan sengaja nak lupa bufday dia ' .. 
peh sampai sekarang kot aku ingat .
meleleh air mata aku sampai bengkak2 mata aku di buatnya .
aku xkisah kalau xde hadiah dari dia . tapi sekurang2 nye ingat la bufday aku .
aku pulak , bila bufday die aku yang excited lebih . tapi die ??
hmm . aku malas nak ingat lagi . last2 aku lupakan macam tue aje . lantak die la . nampak sangat aku memang xpentingkan . sampai la sekarang .. 
da jarang kol . mesej jangan cakap la . boleh kire . jumpe ?? lagi la . hmm lagi2 sekarang dia da mabuk keje . xde masa nak jumpa aku . sedih memang sedih , tapi lama-lama mcm da xkisah pulak . hmm . entahla..
oke malas nak sedih sedih nak bazirkan air mata aku sebab dia . aku sedih2 pon bukan dia amik peduli pon . 
so , suka hati la .




^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-