CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 19 Jun 2012

spectacle :D

err Assalammualaikum semua nya :D
hehe . hai hai blog aku yang sudah lama dan agak berlapuk . hewhew
maaf maaf da lama sangat xupdate blog nie kan ? tak ade masa dan rasa malas sangat dan sangat nak update blog , aku tak ade cerita macam korang korang semua dan rajin macam korang korang semua . hewhewhew 

btw , untuk yang sudah berapa tahun  tak update , ini post pertama aku .
cerita pasal CERMIN MATA BARU saya . hohoho
memang da lama kot aku nak cermin mata baru , yep la . last aku buat cermin mata masa aku tingkatan tiga kot . sekarang aku da 19 tahun . hohoho sangat sangat lama . cermin mata nye pon da agak burukss dan bercalar balar . biasela aku nie bukannya pandai jaga sangat ponggg . hehehe

nak tengok cermin mata baru aku tak ? haaa nie diaaa :P
-
-
-



err abaikan muka yang tak berapa nak comel tue . 
tumpukan kepada cermin mata baru sahaja oke ?
lalalala ~


kbye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-