CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 3 Februari 2012

. . kenapa ??

kenapa sekejap je bahagia tu datang ..
pastue.. aku menangis lagi...
nape mesti die buat aku macam nie ...
ape salah aku kat die...
kadang-kadang tue macam ok ..
pastue tibe2 tue jadi lain plak..
baru gelak2 ngan die , tbe2 ade je yang tak kene..
semuanya salah aku ker ?
die buat aku macam tunggul ..
buat aku tertunggu2 die setiap mase ..
buat aku menangis setiap mase ..
tue pon salah aku jugak ke ??
aku rase macam betul2 da putus asa..
aku berserah je pade takdir..
mungkin perubahan yang berlaku nie memang berpunca dari kesalah aku sendiri..
mungkin aku tak perasan.. :(
walaupun aku da cuba sedaya upaya aku untuk jage hubungan aku dengan die ...
sekarang , aku cuma boleh doakan die bahagia ..
sebab aku sayang die sangat-sangat..
die muncul dalam hidup aku bile aku tengah sedih ..
bila aku memang memerlukan sesorang masa tue..
tapi sekarang .. die la yang da buat aku sedih dan kesepian :(
aku betul2 sunyi tanpa die..
aku nak die sentiase ade untuk aku ..
kalau dulu boleh . nape sekarang da xboleh ??
ape bezanya ??
mungkin die memang da xperlukan aku lagi dalam hidup die...
terima kasih banyak-banyak :')




^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-