CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 28 Februari 2012

. . La Dolce Ameyra

salam :)
hyep my dear readingss ><
kali nie aku nak story pasal...
La Dolce Ameyra :)
hee ~ ramai sangat yang tnye . sebenarnye kan name nie aku amik daripada citer La Dolce Amira tue .
yang ade kat TV3 tue . aku xtgok sangat . tapi aku tahu citer tue . lagi-lagi name aku kan ? Amira :)
hohohohoho
so . aku xde ilham nak letak name ape untuk FACEBOOK aku . aku amik jela name itu :)
senang kan . heee ~ :))
ok . dari ape yang aku bace dari paper pasal maksud La Dolce Ameyra nie ialah ..
perkataan 'La Dolce' berasal daripada bahasa MEXICO . 
'La' bermaksud 'Si' , 'Dolce' bermaksud 'Manis'
bile digabungkan . jadi la. Si Manis Amira :)
hahaha . perasan manis kan aku nie . ape2 aje la.. HAHA XD
sekarang semua da tawu kan ? ok gud ! 
hee ~


La Dolce Ameyra :)




^_^








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-