CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 15 Februari 2012

. . my brother :)

Salam:)
ok! kali nie post pasal mamat cumil nie plak....



satu-satunyer adik lelaki aku yang paling aku sayang dalam dunia nie :)
Muhammad Amierul Izzuddeen ..
name manje 'Yuyun' (mase kecik2 dulu die pelat, so die bahasekan dri die yuyun. hehe )
umur die 12 tahun.. 29 September 2000
die sangat-sangat istimewa dalam keluarga aku..
sebab ape ??
sebab die bukan macam kite. sempurna dari segi akal fikiran..
boleh berfikir dengan tepat.. dapat membezakan yang buruk dan yang baik...
adik aku lain.. sangat-sangat lain..
dari kecik die menghidap penyakit G6PD
kekurangan darah dan lebih darah putih dalam badan..
even umur die sekarang nie da 12 thun . darjah 6 dan layak untuk mengambil UPSR..
tapi , die still xdapat bercaka dengan jelas macam kite..
die pelat.. kadang-kadang aku pon xfaham die cakap ape... :)
aku sayang sangat2 kat die.. kteorg adik beradik memang jarang jumpe..
die duduk ngn ibu , adik aku yang mea tue duduk ngn nenek, aku plak kat batu pahat :)
berpisah kan kteorang... :')
dari kecik memang macam nie... da biase kot...... :)
walaupun adik aku pemikiran die jenis yang low .. tapi , alhamdullilah.... tahun nie die dapat 
ANUGERAH KECEMERLANGAN PELAJAR CEMERLANG PENDIDIKAN KHAS...
xsangke aku... ibu aku semua xsangke.. die lagi la xsangke.. huhuhu
tadi ibu tepon aku gtau pasal berite gembira tu la..
terperanjat giler aku.. rase macam nak menitis air mate aku nie... :')
sekarang da terbuktikan... xsemestinyer insan macam adik aku nie xbole berjaya dan xlayak untk dapat anugerah kan... :)
akak bangga adik :')



satu-satunyer adik perempuan dan adik lelaki aku yg plaing aku sayang :)
' NUR AMIELEA & MUHAMMAD AMIERUL IZZUDDEEN '

*akak sayang sangat-sangat kat korang ok ! ingat tue !! walaupun kte berjauhan :')




^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-