CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 27 Februari 2012

. . roomate aku

salam :)
hai semua nya . maafla agak lame jugak kan xupdate belog nie . hohoho
kemalasan sebenar benarnya taw ,
ingatkan bila da ade lappy sendiri rajin la mengupdate belog . 
tapi . same je kot .. hehehe
biar la kan . bukan nye mase free aku untuk membelog aje kan .
banyak lagi keje . banyak lagi assignment (erkk . ko buat ke myra?) haha
wat evet la kan .
sebenarnya nak story pasal roomte aku nie .
shila . atien . ieka
hohoho . dyorang mmg terbaik forever :')
da la masing-masing satu kepala . memang kalau aku balik sini bedekah jela jawabnya XD
xkering gusi .sampai semput2 aku gelak layan karenah dyorang .
tapi . tu la kan . tak semua perfect .
masing-masing ade kelebihan dan kelemahan sendiri . same la ngan aku nie :)
itu aku xkisah la . boleh settle kan . hehehe
hope sangat persahabatn kteorg kekal selamanya . aminnnn :')
walwpon aku dengan kawan baru sekarang . tapi kawan2 lame aku tetap dalam ingatan :)
kawan selamanya :')



wif eka :)



Atin and Shila :)



wif atin :)



we all together :')
saya sayang roomate saya .






^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara-suara ^_-